سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین 360 درجه سانتافه

دوربین 360 درجه خودرو ابزاری هوشمند برای افزایش کنترل راننده بر اتومبیل خود و درنتیجه آسان‌تر و ایمن‌تر شدن رانندگی است. برخی از خودروهای تقریباً لوکسِ فول‌آپشن به‌صورت فابریک مجهز به این سیستم هستند، اما بیشتر خودروهای وارداتی و تقریباً تمامی خودروهای تولید داخل فاقد این آپشن اند. اما خبر خوب این است که فروشگاه آپشن کار با عرضه‌ی باکیفیت‌ترین انواع دوربین 360 درجه خودرو برای تمامی مدل‌های خودرو امکان بهره‌گیری از این آپشن فوق‌العاده کارآمد را برای مشتریان خود میسر می‌سازد. در این نوشته ضمن معرفی کامل محصولات و خدمات آپشن کار به معرفی سیستم دوربین 360 درجه خودرو به‌طور کلی و سیستم دوربین 360 درجه خودرو هینودای i30 به‌طور خاص خواهیم پرداخت.


دوربین 360 درجه سانتافه | نصب دوربین 360 درجه سانتافه

سیستم دوربین 360 درجه خودرو سانتافه جزء کاربردی‌ترین آپشن‌هایی است که می‌توانید برای ماشینتان بخرید. جستجو کنید مشخصات آپشن‌های مختلف را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با مشخصات دوربین 360 درجه خودرو سانتافه نیز آشنا شوید سپس از سایت گندم کار دی وی دی اقدام به خرید دوربین 360 درجه سانتافه نمایید. گندم کار دی وی دی در این زمینه، سال‌ها تجربه دارد و البته نصب دوربین 360 درجه خودرو سانتافه را نیز در محل برای مشتری با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. ما می‌دانیم که دو فاکتور مهم در توسعه، پیشرفت و موفقیت یک کسب و کار، اعتماد و رضایت مشتری می‌باشند. بنابراین هدف گندم کار دی وی دی جلب اعتماد و رضایت مشتری می‌باشد و به هیچ عنوان کالای بی‌کیفیت یا خدمات نامناسب ارائه نخواهد شد.  

دوربین 360 درجه سانتافه

چه خودروی جدیدی خریداری کرده اید و چه از قبل دارای خودرویی بوده اید به این فکر کنید که اگر بتوانید محیط اطراف ماشینتان را در تلفن همراه خود ببینید چه قابلیت های خوبی در اختیار شما خواهد بود. چنین ویژگی با سیستم دوربین 360 درجه سانتافه امکان پذیر می شود. در ادامه به شرح و توضیح مشخصات دوربین 360 درجه خودرو سانتافه و نحوه خرید و نصب آن پرداخته شده است. با ورود این فناوری، استفاده از دوربین در اتومبیل ها ارتقاء یافت. این سیستم دارای چهار عدد دوربین در دو طرف در زیر آینه های بغل و در عقب و جلوی ماشین می باشد که تصاویر را ضبط کرده و به یک کامپیوتر مرکزی دارای نرم‌افزاری خاص، جهت پردازش ارسال می کنند. در نهایت یک نمای 360 درجه از حوزه اطراف ماشین بوجود خواهد آمد و در معرض دید راننده در مانیتور قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب تسلط و کنترل راننده به ماشین بیشتر می شود.

دوربین 360 درجه اسپورتیج

با نصب آپشن‌های خوب، بهترین امکانات را برای ماشینتان تهیه کنید. مثلاً شما با نصب دوربین 360 درجه اسپورتیج قادر خواهید بود ناحیه اطراف ماشین را در تلفن همراه هوشمندتان مشاهده کنید. سیستم دوربین 360 درجه اسپورتیج علاوه بر این قابلیت، امکانات بسیاری را برای شما ایجاد می‌کند که از استفاده از آن‌ها لذت خواهید برد. ادامه متن را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره این سیستم بدست آورید. جدای از این‌که فنّاوری دوربین 360 درجه خودرو اسپورتیج ، باعث ارتقاء دوربین‌های مورد استفاده در صنایع ماشین‌سازی بوده است از یک کامپیوتر مرکزی، یک نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربین تشکیل شده است. بدین وسیله، با همکاری این اجزا، یک نمای 360 درجه (تصویر 360 درجه) از ناحیه اطراف ماشین ساخته شده و در معرض دید راننده قرار داده می‌شود که کنترل و تسلط راننده را چند برابر خواهد کرد بنابراین احتمال برخورد را نیز کاهش می‌دهد. تویوتا-راوفور-آبی-از-زاویه-سه-رخ  

رادار نقطه کور چیست؟ | عملکرد رادار نقطه کور سانتافه به چه نحوی است؟

رادار نقطه کور اپشن جدیدی در خودروها است که می‌تواند اشیا و خودروهای پشت و اطراف خودرو را با هشدارهایی که در هرسیستم متفاوت است، اطلاع دهد. این هشدارها به صورت‌ هشدارهای صوتی، لرزشی و یا بصری وجود دارند و در هر سیستم برای جلوگیری از تصادفات از یکی از انواع این هشدارها استفاده می‌شود. برای مثال شیوه‌ی هشدار بصری به این صورت است که هنگام تشخیص مانع، سریعا برای هشدار به راننده یک چراغ زرد و یا قرمز رنگ، روی آینه خودرو نشان داده می‌شود. این رادار در قسمت عقب خودرو قرار داده می‌شود که میدانی با ابعاد 9.5 متر در 3 متر دارد و هنگامی که یک خودرو و یا هر چیز دیگری وارد محدوده و میدان این رادار شود، وجود آن تشخیص داده شده و سریعا بنا به نوع سیستم به راننده هشدار داده و حضور آن وسیله به اطلاعش می‌رسد. بیشترین زمانی که ممکن است وجود این آپشن حیاتی باشد، زمانی است که پیش روی شما حادثه‌ای پیش آمده و سریعا نیاز به تصمیم‌گیری دارید که ترمز کرده و بایستید یا با تغییر لاین به اصطلاح مانع را رد کنید. در این زمان قبل از تغیییر مسیر لازم است مطمئن شوید که در نقطه کور شما هم خودرویی وجود ندارد. بسیاری از حوادث رانندگی به همین صورت و در موقعیتی این چنینی پیش آمده‌اند. بنابراین می‌توان گفت استفاده از این آپشن برای تمام خودروها الزامی به‌نظر می‌رسد اما خیلی از خودروها فاقد آن بوده و راننده باید درصورت تمایل به استفاده از آن، خودش اقدام به تهیه و نصب این رادار داشته باشد. اگر قصد خرید رادار نقطه کور سانتافه را دارید، در ادامه این مطلب با نکاتی که باید هنگام خرید و نصب این رادار رعایت کنید در خدمت شما هستیم.  

مزایای رادار نقطه کور سورنتو

بدین ترتیب اطلاعاتی برای راننده فراهم می‌شود که مزایای آن بدین صورت می‌باشند: آگاهی راننده از وجود ماشین‌ها و سایر موانع در اطراف ماشین، تسهیل تغییر مسیر و جابجا شدن بین لاین ها، آسان کردن و افزایش بازده تصمیم‌گیری (در برخی از شرایط رانندگی، تصمیم‌گیری بسیار دشوار می‌شود که با این اطلاعات، آسان‌تر می‌شود)، ایجاد دید کافی در نقاط کور (فراهم کردن اطلاعات کافی)، جلوگیری بهتر از تصادفات و برخوردها با موانع، کاهش خطرات خسارت‌ها برای اتومبیل.  

خرید رادار نقطه کور سانتافه | نصب رادار نقطه کور سانتافه

از آن‌جایی که رادار نقطه کور، یک آپشن تاثیرگذار در رانندگی است، صحیح بودن نحوه‌ی عملکرد آن، امر بسیار مهمی است. برای آن که از عملکرد صحیح این آپشن مطمئن باشید لازم است که از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید کرده و برای نصب هم از فرد متخصص کمک بخواهید. یکی از مراکز معتبری که می‌توانید برای خرید رادار نقطه کور سانتافه به آن مراجعه کرده و خریدی مطمئن داشته باشید، فروشگاه گندم کار دی وی دی است. گندم کار دی وی دی یک فروشگاه و مرکز معتبر و باسابقه در امر ارائه خدمات و کالاهای مربوط به انواع خودروها است. برای آن که با خیالی راحت و آسوده خرید کنید و در مورد سیستمی که خریده‌اید کوچکترین شک و سوالی وجود نداشته باشد، ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا قبل از خرید بتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما، بصورت تلفنی بهره ببرید. برای این منظور کافیست با شماره‌های درج شده تماس حاصل کنید. همچنین ما دارای تیم متخصص نصب رادار نقطه کور سانتافه هستیم که در این امر از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای سپردن نصب این سیسیتم به تیم متخصص گندم کار دی وی دی، با ما تماس بگیرید تا فردی باتجربه برای نصب، به مکان شما فرستاده شود.

خرید-رادار-نقطه-کور-سورنتو-با-بالاترین-کیفیت

خودرو سورنتو

خودرو سورنتو توسط شرکت خودروسازی کیا کره جنوبی تولید می شود. این خودرو از سال 2003 تولید می شود. تا کنون نسل های مختلفی از خودرو سورنتو تولید شده است. سورنتو نوعی ماشین لوکس به حساب می آید. دارای طراحی بی نظیری است این خودرو در سال 2003 میلادی به عنوان جایگزین خودروی اسپرتیج معرفی شد. سورنتو خودرویی شاسی بلند به حساب می آید. در ادامه به توضیح سیستم دوربین 360 درجه سورنتو میپردازیم.

دوربین 360 درجه سورنتو

با نصب آپشن‌های خوب، بهترین امکانات را برای ماشینتان تهیه کنید. مثلاً شما با نصب دوربین 360 درجه سورنتو قادر خواهید بود ناحیه اطراف ماشین را در تلفن همراه هوشمندتان مشاهده کنید. سیستم دوربین 360 درجه سورنتو علاوه بر این قابلیت، امکانات بسیاری را برای شما ایجاد می‌کند که از استفاده از آن‌ها لذت خواهید برد. ادامه متن را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره این سیستم بدست آورید. جدای از این‌که فنّاوری دوربین 360 درجه خودرو سورنتو ،  باعث ارتقاء دوربین‌های مورد استفاده در صنایع ماشین‌سازی بوده است از یک کامپیوتر مرکزی، یک نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربین تشکیل شده است. بدین وسیله، با همکاری این اجزا، یک نمای 360 درجه (تصویر 360 درجه) از ناحیه اطراف ماشین ساخته شده و در معرض دید راننده قرار داده می‌شود که کنترل و تسلط راننده را چند برابر خواهد کرد بنابراین احتمال برخورد را نیز کاهش می‌دهد.

خرید دوربین 360 درجه سورنتو | نصب دوربین 360 درجه سورنتو

مشتری پیش از خرید همیشه جستجوی خوبی انجام می دهد تا محصول مورد نظر خود را بشناسد. در این مطلب می توانید به خوبی با مشخصات دوربین 360 درجه سورنتو آشنا شوید. بنابراین اگر پس از بررسی‌های لازم خواستید این آپشن را بخرید، توصیه می شود بعلت کیفیت و قیمت مناسب، از سایت گندم کار دی وی دی اقدام به خرید دوربین 360 درجه سورنتو نمایید. گندم کار دی وی دی دارای چندین ساله‌ سابقه می باشد و در این راه دانش فنی و اقتصادی بسیار خوبی کسب کرده و همواره تصمیم دارد بهترین خدمات و قیمت‌ها را به مشتریان خود ارائه کند تا رضایت و اعتماد مشتری برایش به ارمغان بیاید. در واقع بهتر است بگوئیم گندم کار دی وی دی حاضر است برای بدست آوردن رضایت و اعتماد مشتری، هزینه کند. بنابراین با اطمینان از این که بهترین خدمات و قیمت دوربین 360 درجه خودرو سورنتو را دریافت خواهید کرد اقدام به خرید نمایید.